Podpora


Technická podpora

 

Při řešení technických problémů u aplikací VELSA v reálném provozu, nabízíme našim partnerům technickou podporu po telefonu, kde se v reálném čase snažíme vyřešit konkrétní problém.
Závažnější komplikace s provozem řešíme po dohodě osobní účastí na místě události.

Naší prioritou je v první řadě fungující aplikace .

Pro servisní podporu nás kontaktujte na:

Hot-line v pracovní dny 9-17 hod                                                          
  • +420 605 109 688

 


Školení

V rámci klientského servisu pro naše zákazníky zajištujeme odborné zaškolení pro veškeré produkty naší společnosti,představení a prezentaci nových produktů VELSA. 
Konání takových to seminářů je možné realizovat v sídle naší společnosti, nebo přímo v místě Vaší firmy.

Kontakt

VELSA s.r.o.

  • Podemlýn 415/61
  • 664 31 Lelekovice u Brna
  • Czech Republic